peony.com.tr'ye Nasıl Üye Olabilirim?

Yeni bir üyelik oluşturmak için Hesap ikonuna tıkladıktan sonra Hesap Oluştur butonuna tıklayıp, sizden istenen bilgileri doğru ve eksiksiz girip Oluştur butonuna tıkladıktan sonra üyelik işleminiz tamamlanacak ve güvenli alışveriş için ilk adımı atmış olacaksınız.

peony.com.tr'ye Neden Üye Olmalıyım?

Sipariş takibinizi yapabilmek, geçmiş siparişlerinizi görüntüleyebilmek ve size özel tüm indirim ve fırsatlardan haberdar olmak için hesap oluşturabilirsiniz.

Üyelik Bilgilerimi Değiştirebilir Miyim?

Üyelik ve iletişim bilgilerinizi Hesap ikonuna tıkladıktan sonra açılan sayfada Adresi Görüntüle metnine tıkladıktan sonra açılan ekranda Düzenle butonuna tıklayıp kolaylıkla güncelleyebilirsiniz.

Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım?

Giriş için kullandığınız şifrenizi unutmanız halinde Hesap sayfasındaki Şifremi Unuttum seçeneğine tıklamanız ve açılan bölüme Peony online'a üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinizi yazıp, Gönder butonuna tıklamanız yeterlidir. E-mail adresinize gelen "Müşteri Hesabı Parola Sıfırlama" maili içerisindeki "Parolanızı Sıfırlayın" butonuna tıklayıp, yeni şifre bilgilerini girerek yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Kişisel Bilgilerimi Ne İçin Kullanıyorsunuz?

Peony Kafe ve Unlu Mamüller Sanayi Ticaret Limited Şirketi olarak sitemizde çeşitli amaçlarla çerezler kullanmakta ve bu çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi elde etmekte ve işlemekteyiz. Bu amaçlar başlıca şunlardır:

Sitenin çalışması için gerekli temel fonksiyonları gerçekleştirmek.
Örneğin, oturum açan üyelerin Sitede farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.

Siteyi analiz etmek ve Sitenin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Siteyi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.

Davranış ve hareketlerinizin takip edilmesi, size özel reklam ve sosyal medya özellikleri sunulması. Sitede gerçekleştirdiğiniz çevrimiçi davranışsal hareketleriniz ile ilgilendiğiniz ürün ve hizmetlerimizin takip edilmesi, özelleştirilmesi.Detaylı Çerez Politikası metnine linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Etkinlik Gününe Özel Sipariş Nasıl Verebilirim?

Paket organizasyonlarda hazırlık süresi 3 gün,
Özel tasarım organizasyonlarında ise 7 ila 10 gün arasında değişmektedir.
Etkinlik gününüzden bir hafta önce bize ulaşıp tüm detayları öğrenebilirsiniz.
Bize Ulaşın

Siparişimin Teslimat Adresini Değiştirebilir Miyim?

Siparişinize ait teslimat adresini değiştirmek için 0312 240 40 48 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı aramanız gerekmektedir.
Siparişiniz işleme alınmadı ise gönderim yeni adresinize yapılacaktır. İşleme alınan siparişlerde tarafımızdan adres değişikliği yapılamadığından ilgili kargo şubesiyle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Her Bölgeye Teslimat Yapıyor Musunuz?
  • Kargo ile gönderiye uygun olan ürünleri Türkiye'nin her yerine gönderiyoruz.
  • Tüm ürünlerimizi kurye ile teslimat seçeneği ile sadece Ankara içi teslim edebiliyoruz.
  • Tüm ürünlerimizi dilerseniz Peony mağazalarından teslim alabilirsiniz.
Kredi Kartıyla Alışveriş Yaparken Güvende Miyim?

Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir.
Güvenlik Sertifikası sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizden güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

Ödeme işlemleriniz siz ve bankanız arasında gerçekleşmekte, bize sadece banka tarafından bu işlemin onaylanıp onaylanmadığı bilgisi iletilmekte, ödeme bilgileriniz 3. kişilerin ulaşımına ve müdahalesine kapalı tutulmaktadır.

Aradığınızı Bulamadınız mı?

Neler olduğunu bize bildirmek için bize bir e-posta gönderin; Müşteri Hizmetleri ekibimizden biri mümkün olan en kısa sürede size geri dönecektir. Sipariş numaranızı (varsa) eklediğinizden emin olun.

Bize Yazın!